معرفی وبلاگ
سلام:بازدیدکننده گرامی برای حمایت ازتولیدات داخلی حتی الامکان ازخریداجناس خارجی پرهیزکنیددراین وبلاگ سعی می شودراه کارهای مناسب برای تقویت نیروی تولیدی این مرزوبوم ارائه گرددایده های شماعزیزان راجهت به قدرت رسیدن تولیدات وطن پذیراهستیم دریغ نفرمایید باتشکرمدیروبلاگ
دسته
توليد ايراني-افتخار جهاني
آموزش طراحي قالب براي تبيان
حمايت ازاقتصاد،كاروتوليدملي
لينگ دوستان
لينگ دوستان
لينگ دوستان
لينگ دوستان
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 497874
تعداد نوشته ها : 163
تعداد نظرات : 7
 حمايت از توليد ملي  حمايت از توليد ملي

ما می توانیم


ذائقه ایرانی ، کالای ایرانی


تولید ملی
Rss
طراح قالب
GraphistThem273

جامعه اسلامي ايران، بعد از انقلاب شكوهمند سال 57، به عنوان الگويي توانا براي ملت هاي مسلمان شناخته شد. حقيقت امر آن است كه فرآيند، اهداف و شعارهاي انقلاب اسلامي نه فقط براي جهان اسلام؛ بلكه براي همه ملت هاي مستضعف و رنج كشيده ارايه دهنده الگويي بزرگ و متعالي است. نمونه اي كه برنامه هاي موفق آن مي تواند به پيشرفت ملت هاي ديگر نيز مدد رساند؛ چه آنكه ايدئولوژي انقلاب اسلامي حمايت بسياري از انسان هاي ستم كشيده جهان را پشت سر خود دارد و در امتداد مسيري اين گونه اي است كه كمر همت نسبت به عملي سازي شعارهاي خود بسته است. بي ترديد يكي از اهداف انقلاب شكوهمند اسلامي سال 57 دستيابي به استقلال اقتصادي و خودكفايي است.

در مطالعه و بررسي روند پيروزمند انقلاب اسلامي مي توان به بررسي شعارهاي آن پرداخت. اگر بخواهيم اين شعارهاي مردم در جريان انقلاب اسلامي توجه داشته باشيم. يكي از مهمترين شعارهاي زمان انقلاب "استقلال، آزادي، جمهوري اسلامي" بود.نگاهي به اين شعار مهم نشان مي دهد كه روحيه انقلابي در انقلاب اسلامي تا چه حد ميزان مستعد پرورش انديشه حمايت از توليد ملي در راستاي كسب عزت و خودكفايي است.


جامعه اسلامی ایران، بعد از انقلاب شکوهمند سال 57، به عنوان الگویی توانا برای ملت های مسلمان شناخته شد. حقیقت امر آن است که فرآیند، اهداف و شعارهای انقلاب اسلامی نه فقط برای جهان اسلام؛ بلکه برای همه ملت های مستضعف و رنج کشیده ارایه دهنده الگویی بزرگ و متعالی است. نمونه ای که برنامه های موفق آن می تواند به پیشرفت ملت های دیگر نیز مدد رساند؛ چه آنکه ایدئولوژی انقلاب اسلامی حمایت بسیاری از انسان های ستم کشیده جهان را پشت سر خود دارد و در امتداد مسیری این گونه ای است که کمر همت نسبت به عملی سازی شعارهای خود بسته است. بی تردید یکی از اهداف انقلاب شکوهمند اسلامی سال 57 دستیابی به استقلال اقتصادی و خودکفایی است.

در مطالعه و بررسی روند پیروزمند انقلاب اسلامی می توان به بررسی شعارهای آن پرداخت. اگر بخواهیم این شعارهای مردم در جریان انقلاب اسلامی توجه داشته باشیم. یکی از مهمترین شعارهای زمان انقلاب "استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" بود.نگاهی به این شعار مهم نشان می دهد که روحیه انقلابی در انقلاب اسلامی تا چه حد میزان مستعد پرورش اندیشه حمایت از تولید ملی در راستای کسب عزت و خودکفایی است.

کشور ما بعد از انقلاب اسلامی به کانون بیداری اسلامی مبدل شده است و مرکزی برای ارائه ارزش های انسانی و اسلامی، که با انقلاب اسلامی منافع مستکبران را به مخاطره انداخت، گردیده است. مقاومت در برابر سلطه سرمایه داری موجب شده است که کشور ما به عنوان الگویی شایسته در میان ملل آزادی خواهد مطرح شود و شناخته گردد. طبیعتاً نظام اسلامی، از آن روی که منافع سرمایه داری را تهدید می کند، مورد خشم و هجوم این نظام قرار گرفته است. بنابراین نظام سلطه، با ابزار تحریم، به مقابله با مقاومت همیشگی نظام اسلامی آمده است.

www.farsnews.com/

چهارشنبه یازدهم 5 1391 8:59 بعد از ظهر
X