معرفی وبلاگ
سلام:بازدیدکننده گرامی برای حمایت ازتولیدات داخلی حتی الامکان ازخریداجناس خارجی پرهیزکنیددراین وبلاگ سعی می شودراه کارهای مناسب برای تقویت نیروی تولیدی این مرزوبوم ارائه گرددایده های شماعزیزان راجهت به قدرت رسیدن تولیدات وطن پذیراهستیم دریغ نفرمایید باتشکرمدیروبلاگ
دسته
توليد ايراني-افتخار جهاني
آموزش طراحي قالب براي تبيان
حمايت ازاقتصاد،كاروتوليدملي
لينگ دوستان
لينگ دوستان
لينگ دوستان
لينگ دوستان
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 502365
تعداد نوشته ها : 163
تعداد نظرات : 7
 حمايت از توليد ملي  حمايت از توليد ملي

ما می توانیم


ذائقه ایرانی ، کالای ایرانی


تولید ملی
Rss
طراح قالب
GraphistThem273
سبحاني نيا در گفتگو با مهر:
تأمين نياز داخلي در شعار امسال تضمين شده/ايجاد شغل با حمايت از توليدملي
عضو هيأت رئيسه مجلس با اشاره به اينكه دشمن امروز انسجام ملي و وحدت را مورد هدف قرار داده است، گفت: گروه ها و شخصيت ها سياسي نبايد بر هم زننده وحدت در جامعه باشند و انسجام ملي بايد امروز به عنوان يك موضوع جدي مورد توجه همگان قرار بگيرد.

حجت‌الاسلام حسين سبحاني نيا عضو هيات رئيسه مجلس در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص نامگذاري سال جديد و همچنين فرمايشات مهم مقام معظم رهبري در ابتداي سال در جوار بارگاه ملكوتي امام رضا(ع) گفت: بيانات مقام معظم رهبري در ابتداي سال 91 و انتخاب شعاري براي امسال برخاسته از يك نگاه و تحليل دقيقي است كه ايشان هر سال از مسايل، ضرورت‌ها و نيازهاي كلي كشور دارند و براساس آن اين شعار محوري را انتخاب مي‌كنند.

وي در ادامه افزود: به اعتقاد من انتخاب شعار "توليد ملي، حمايت از كار و سرمايه ايراني" بعد از سال جهاد اقتصادي در ادامه برنامه‌هايي است كه در سالهاي گذشته داشتيم.


سبحانی نیا در گفتگو با مهر:
تأمین نیاز داخلی در شعار امسال تضمین شده/ایجاد شغل با حمایت از تولیدملی
عضو هیأت رئیسه مجلس با اشاره به اینکه دشمن امروز انسجام ملی و وحدت را مورد هدف قرار داده است، گفت: گروه ها و شخصیت ها سیاسی نباید بر هم زننده وحدت در جامعه باشند و انسجام ملی باید امروز به عنوان یک موضوع جدی مورد توجه همگان قرار بگیرد.

حجت‌الاسلام حسین سبحانی نیا عضو هیات رئیسه مجلس در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص نامگذاری سال جدید و همچنین فرمایشات مهم مقام معظم رهبری در ابتدای سال در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) گفت: بیانات مقام معظم رهبری در ابتدای سال 91 و انتخاب شعاری برای امسال برخاسته از یک نگاه و تحلیل دقیقی است که ایشان هر سال از مسایل، ضرورت‌ها و نیازهای کلی کشور دارند و براساس آن این شعار محوری را انتخاب می‌کنند.

وی در ادامه افزود: به اعتقاد من انتخاب شعار "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" بعد از سال جهاد اقتصادی در ادامه برنامه‌هایی است که در سالهای گذشته داشتیم.

سبحانی نیا با اشاره به جامع بودن شعار امسال اظهار داشت: در شعار امسال هم بحث خودکفایی و هم تامین نیازهای داخلی کشور تامین و تضمین شده است و از طرفی می‌توان از آسیب پذیری تولیدات داخلی جلوگیری کرد و زمینه اشتغال برای کارکنان و کارگران را فراهم و نهایتاً‌ از سرمایه ملی و سرمایه گذاران بخش خصوصی دفاع و حمایت کرد.

عضو هیات رئیسه مجلس خاطرنشان کرد: از جمله شعارهای محوری و مورد نیاز امروز همین مسئله اشتغال است که به عنوان یکی از معضلات کشور به حساب می‌آید و تنها راه حل این مشکل نیز ایجاد فرصت شغلی با حمایت از تولید ملی و سرمایه گذاری در بخش خصوصی است.

وی یکی از راه‌های حمایت از تولید ملی را جلوگیری از هدر رفتن سرمایه ملی، صدور ارز و واردات کالاهای بی‌کیفیت و ارزان قیمت و بدون کیفیت به داخل کشور خواند و افزود: با چنین نگاهی رهبری بحث خودباوری علمی را در دل این شعار مد نظر قرار دادند.

عضو کمیسیون امنیت ملی با اشاره فرمایشات مهم رهبری در ابتدای سال در حرم امام رضا(ع) گفت: دستاوردها، توانمندی‌ها و پیشرفت‌هایی که ایشان در سخنرانی خود مطرح کردند بسیار مهم است و برخی با سیاه نمایی و زیر سؤال بردن این خدمات به نظام و مردم ظلم می‌کنند.

سبحانی نیا خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران با توجه به ضعف‌هایی که در برخی زمینه‌ها دارد اما در مقایسه با سایر کشورهای منطقه و جهان به لحاظ تکنولوژی و پیشرفت علمی جلوتر است.

وی همچنین در خصوص تهدیدات اخیر کشورهای غربی و رژیم صهیونیستی علیه ایران گفت:‌این تهدیدها از اول انقلاب بوده و امروز هم ادامه داد اما طبیعی است موفقیت امروز کشور ما قابل مقایسه با گذشته نیست.

عضو کمیسیون امنیت ملی تصریح کرد: یک روز ما به حداقل‌ها نیاز داشتیم و دشمنان حاضر نبودند این نیازها را برطرف کنند اما امروز جمهوری اسلامی ایران در شرایطی است که در خیلی از زمینه‌ها خودکفا شده و می‌تواند تامین کننده سایر کشورها نیز باشد.

وی با اشاره به تهدیدهای رژیم صهیونیستی اظهار داشت: این تهدیدها بیشتر شبیه یک بلوف سیاسی و جنگ روانی است و دشمنان می دانند که جرات هیچگونه اقدامی علیه ایران را ندارد.

سبحانی نیا گفت: امروز در شرایطی نیستم که دشمنان بخواهند تیری را در تاریکی رها کرده و فرار کنند بلکه در صورت هرگونه اقدامی منافع آنها در تمام دنیا به خطر خواهد افتاد و پاسخ آنها را متناسب با هر گونه تهدید و یا اقدامی خواهیم داد.

وی همچنین با تأکید بر لزوم وحدت و یکپارچگی میان گروه‌ها و شخصیت‌های سیاسی کشور اظهار داشت: همان طور که سه عامل وحدت، مکتب و رهبری در پیروزی انقلاب موثر بود بدون شک امروز هم این سه عامل اصلی در پیشبرد اهداف و مسیر انقلاب نقش اصلی را خواهند داشت.

عضو کمیسیون امنیت ملی با اشاره به اینکه دشمن امروز انسجام ملی و وحدت را مورد هدف قرار داده است، گفت: گروه ها و شخصیت ها سیاسی نباید بر هم زننده وحدت در جامعه باشند و انسجام ملی باید امروز به عنوان یک مسئله جدی مورد توجه همگان قرار بگیرد.

 

 

چهارشنبه یازدهم 5 1391 9:33 بعد از ظهر
X