معرفی وبلاگ
سلام:بازدیدکننده گرامی برای حمایت ازتولیدات داخلی حتی الامکان ازخریداجناس خارجی پرهیزکنیددراین وبلاگ سعی می شودراه کارهای مناسب برای تقویت نیروی تولیدی این مرزوبوم ارائه گرددایده های شماعزیزان راجهت به قدرت رسیدن تولیدات وطن پذیراهستیم دریغ نفرمایید باتشکرمدیروبلاگ
دسته
توليد ايراني-افتخار جهاني
آموزش طراحي قالب براي تبيان
حمايت ازاقتصاد،كاروتوليدملي
لينگ دوستان
لينگ دوستان
لينگ دوستان
لينگ دوستان
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 497847
تعداد نوشته ها : 163
تعداد نظرات : 7
 حمايت از توليد ملي  حمايت از توليد ملي

ما می توانیم


ذائقه ایرانی ، کالای ایرانی


تولید ملی
Rss
طراح قالب
GraphistThem273
گزارش تحليلي مهر/
گندمكاران ورامين نگران عدم حمايت از توليد ملي
ورامين – خبرگزاري مهر: دو ماه از سالي كه به ابتكار مقام معظم رهبري به عنوان "توليد ملي، حمايت از كار و سرمايه ايراني" نامگذاري شده، گذشت اما ظاهرا اين شعار در عمل مسئولان تغييري ايجاد نكرده و در اين ميان، كشاورزان گندمكار ورامين همچنان نگران آينده خود هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، با اينكه توسعه بخش كشاورزي و استفاده از توان و پتانسيل ها، افزايش توليد با كيفيت و ايجاد اشتغال از تأكيدات دولت است، اما اگر تمام جوانب به خصوص مشكلات كشاورزان مدنظر قرار نگيرد، همين كشاورزان هم شغل خود را از دست مي دهند، چه برسد به اشتغال ديگران.

هزينه كاشت و بذر، قيمت بالاي سم براي مبارزه با آفات و تراكم سن مادر، سهميه كم كود يارانه اي، هزينه بالاي سوخت و ... نه تنها مشكل كشاورزان وراميني است، بلكه كشاورزان كل كشور دچار اين مشكلات هستند.

وقتي با اين زحمتكشان هم سخن شديم، در كنار تشكر از زحمات مسئولان و كارشناسان جهاد كشاورزي، از مبهم بودن قيمت گندم گفتند، يكي از سئوالات آنها اين بود كه آيا در خريد تضميني گندم، قيمت تمام شده اين محصول، كارشناسي مي شود يا خير؟!

انگيزه كشاورزان گندمكار بايد با تصميم درست ارتقا يابد


گزارش تحلیلی مهر/
گندمکاران ورامین نگران عدم حمایت از تولید ملی
ورامین – خبرگزاری مهر: دو ماه از سالی که به ابتکار مقام معظم رهبری به عنوان "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" نامگذاری شده، گذشت اما ظاهرا این شعار در عمل مسئولان تغییری ایجاد نکرده و در این میان، کشاورزان گندمکار ورامین همچنان نگران آینده خود هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، با اینکه توسعه بخش کشاورزی و استفاده از توان و پتانسیل ها، افزایش تولید با کیفیت و ایجاد اشتغال از تأکیدات دولت است، اما اگر تمام جوانب به خصوص مشکلات کشاورزان مدنظر قرار نگیرد، همین کشاورزان هم شغل خود را از دست می دهند، چه برسد به اشتغال دیگران.

هزینه کاشت و بذر، قیمت بالای سم برای مبارزه با آفات و تراکم سن مادر، سهمیه کم کود یارانه ای، هزینه بالای سوخت و ... نه تنها مشکل کشاورزان ورامینی است، بلکه کشاورزان کل کشور دچار این مشکلات هستند.

وقتی با این زحمتکشان هم سخن شدیم، در کنار تشکر از زحمات مسئولان و کارشناسان جهاد کشاورزی، از مبهم بودن قیمت گندم گفتند، یکی از سئوالات آنها این بود که آیا در خرید تضمینی گندم، قیمت تمام شده این محصول، کارشناسی می شود یا خیر؟!

انگیزه کشاورزان گندمکار باید با تصمیم درست ارتقا یابد

از مسئولان مربوطه انتظار می رود علاوه بر هزینه های تحمیل شده بر غله کاران، قیمت جهانی گندم را نیز در نظر بگیرند و شعار اقتصادی امسال را عملی کنند و در حمایت از کار ایرانی، به تلاش کشاورزان ارج نهاده و انگیزه و تعهد این قشر زحمتکش را با تصمیم درست و صحیح ارتقا دهند.

در سالی که به نام حمایت از تولید ملی است، بارها به مسئولان در این باره گوشزد شده که از شعارزدگی پرهیز کنند، اما باز شاهد برخی بی توجهی ها به بخش تولید هستیم، به خصوص در حوزه کشاورزی که مهم ترین نقش را در اقتصاد کشور ایفا می کند.

 

چهارشنبه یازدهم 5 1391 9:47 بعد از ظهر
X