معرفی وبلاگ
سلام:بازدیدکننده گرامی برای حمایت ازتولیدات داخلی حتی الامکان ازخریداجناس خارجی پرهیزکنیددراین وبلاگ سعی می شودراه کارهای مناسب برای تقویت نیروی تولیدی این مرزوبوم ارائه گرددایده های شماعزیزان راجهت به قدرت رسیدن تولیدات وطن پذیراهستیم دریغ نفرمایید باتشکرمدیروبلاگ
دسته
توليد ايراني-افتخار جهاني
آموزش طراحي قالب براي تبيان
حمايت ازاقتصاد،كاروتوليدملي
لينگ دوستان
لينگ دوستان
لينگ دوستان
لينگ دوستان
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 497855
تعداد نوشته ها : 163
تعداد نظرات : 7
 حمايت از توليد ملي  حمايت از توليد ملي

ما می توانیم


ذائقه ایرانی ، کالای ایرانی


تولید ملی
Rss
طراح قالب
GraphistThem273

رئيس سازمان بسيج مستضعفين با انتقاد از عملكرد صوري دستگاه هاي تبليغي در ترويج شعار سال ۹۱ گفت: شهرداري ها به جاي تابلوهاي گراميداشت سال توليد ملي، بايستي تبليغات كالاهاي خارجي را برچينند.
سردار محمدرضا نقدي رييس سازمان بسيج مستضعفين در همايش مسئولين بسيج كه با حضور ۱۵۰۰ نفر از مديران اين نهاد انقلابي از سراسر كشور شد، گفت: عظمت و عزت امروز را در عرصه هاي مختلف علمي، فرهنگي، سياسي و … مديون شهدا هستيم. اسطوره هايي كه با ايستادگي و مقاومت خويش، مسير را براي ما هموار و سختي ها را آسان كردند.
نقدي با تأسي از كلام امام خامنه اي دامت بركاته در خصوص پيروزي هاي بزرگ ملت ايران در سال ۹۰، گفت: هدفمندي يارانه ها و مسائلي نظير غني سازي، ارسال ماهواره و ساير پيشرفت هاي علمي و صنعتي در شرايط تحريم، اقدام بسيار بزرگ و ارزشمندي بود كه حيرت استكبار را به همراه داشت.
رييس سازمان بسيج مستضعفين تهديد اصلي را متوجه عرصه اقتصاد دانسته و گفت: بسيج بايد در عرصه توليد ملي و پرهيز جدي از خريد كالاي خارجي فرهنگ سازي كرده و در رفع بيكاري و ايجاد اشتغال، فعاليت ها و برنامه هاي خود را كه از سال ۹۰ آغاز شده تقويت نمايد.
وي با انتقاد از عملكرد صوري دستگاه هاي تبليغي در ترويج شعار سال ۹۱ تصريح كرد: اولين گام عملي در ترويج كالاي داخلي، عدم تبليغ كالاي خارجي در رسانه ها و دستگاه هاي تبليغي و فرهنگي است. شهرداري ها به جاي تابلوهاي گراميداشت سال توليد ملي، بايستي تبليغات كالاهاي خارجي را برچينند. رسانه ها به جاي تكرار بي خاصيت شعار سال، در اولين قدم تبليغ كالاي خارجي را ممنوع كنند.
نقدي بسيج را طلايه دار حمايت از توليد ملي دانسته و بيان كرد: توليد داخلي كليد حل بسياري از مشكلات جامعه بويژه بيكاري است و بسياري از مفاسد و كج روي ها از بيكاري نشأت مي گيرد. نقش آفريني به موقع اقشار تخصصي بسيج در حمايت از توليد ملي مي تواند در رفع اين معضل تاثير زيادي داشته باشد.
وي با تاكيد بر اينكه بسيج در حمايت از توليد ملي با هيچ كس تعارف ندارد، گفت: اگر كساني چه در دستگاه هاي دولتي، چه بخش خصوصي در تحقق شعار سال كوتاهي كنند مؤاخذه مي شوند و با افكار عمومي طرف هستند. بعداً كسي گله نكند كه چرا آبروي ما را برديد.


رئیس سازمان بسیج مستضعفین با انتقاد از عملکرد صوری دستگاه های تبلیغی در ترویج شعار سال ۹۱ گفت: شهرداری ها به جای تابلوهای گرامیداشت سال تولید ملی، بایستی تبلیغات کالاهای خارجی را برچینند.
سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در همایش مسئولین بسیج که با حضور ۱۵۰۰ نفر از مدیران این نهاد انقلابی از سراسر کشور شد، گفت: عظمت و عزت امروز را در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، سیاسی و … مدیون شهدا هستیم. اسطوره هایی که با ایستادگی و مقاومت خویش، مسیر را برای ما هموار و سختی ها را آسان کردند.
نقدی با تأسی از کلام امام خامنه ای دامت برکاته در خصوص پیروزی های بزرگ ملت ایران در سال ۹۰، گفت: هدفمندی یارانه ها و مسائلی نظیر غنی سازی، ارسال ماهواره و سایر پیشرفت های علمی و صنعتی در شرایط تحریم، اقدام بسیار بزرگ و ارزشمندی بود که حیرت استکبار را به همراه داشت.
رییس سازمان بسیج مستضعفین تهدید اصلی را متوجه عرصه اقتصاد دانسته و گفت: بسیج باید در عرصه تولید ملی و پرهیز جدی از خرید کالای خارجی فرهنگ سازی کرده و در رفع بیکاری و ایجاد اشتغال، فعالیت ها و برنامه های خود را که از سال ۹۰ آغاز شده تقویت نماید.
وی با انتقاد از عملکرد صوری دستگاه های تبلیغی در ترویج شعار سال ۹۱ تصریح کرد: اولین گام عملی در ترویج کالای داخلی، عدم تبلیغ کالای خارجی در رسانه ها و دستگاه های تبلیغی و فرهنگی است. شهرداری ها به جای تابلوهای گرامیداشت سال تولید ملی، بایستی تبلیغات کالاهای خارجی را برچینند. رسانه ها به جای تکرار بی خاصیت شعار سال، در اولین قدم تبلیغ کالای خارجی را ممنوع کنند.
نقدی بسیج را طلایه دار حمایت از تولید ملی دانسته و بیان کرد: تولید داخلی کلید حل بسیاری از مشکلات جامعه بویژه بیکاری است و بسیاری از مفاسد و کج روی ها از بیکاری نشأت می گیرد. نقش آفرینی به موقع اقشار تخصصی بسیج در حمایت از تولید ملی می تواند در رفع این معضل تاثیر زیادی داشته باشد.
وی با تاکید بر اینکه بسیج در حمایت از تولید ملی با هیچ کس تعارف ندارد، گفت: اگر کسانی چه در دستگاه های دولتی، چه بخش خصوصی در تحقق شعار سال کوتاهی کنند مؤاخذه می شوند و با افکار عمومی طرف هستند. بعداً کسی گله نکند که چرا آبروی ما را بردید.
نقدی تاکید کرد: با وجود میلیون ها بیکار در کشور، واردات میوه، نوشابه، شکلات، تسبیح، سجاده، کیف، کفش، کلاه و … چه معنی دارد؟ فعالیت بعضی صنایع مانند نساجی با ظرفیت پانزده بیست درصدی و در عین حال واردات پرحجم پارچه و پوشاک چه معنی دارد؟
رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به مسائل عمرانی گفت: در کشور گرم و خشک، آلومینیوم کردن نمای ساختمان ها آن هم با واردات از دشمنان اسلام چه معنی دارد؟ با کدام منطق، ظرفیت بالایی از تولید فولاد باید خالی مانده و آنگاه سنگ آهن خام صادر کنیم. در کشوری با این همه ظرفیت علمی و فنی چرا باید مواد خام صادر کنیم؟ چرا نفت خام را صادر کنیم؟
نقدی در پایان تصریح کرد: این مسائل با شعار حل نمی شود و عمل می خواهد. بسیجیان هر جا که هستند باید وظیفه خود را در این جهت انجام دهند و تمام قد جلوی کوتاهی ها بایستند.

www.iproje.ir/internet/cyber/10544

 

 

دوشنبه شانزدهم 5 1391 3:44 بعد از ظهر
X