معرفی وبلاگ
سلام:بازدیدکننده گرامی برای حمایت ازتولیدات داخلی حتی الامکان ازخریداجناس خارجی پرهیزکنیددراین وبلاگ سعی می شودراه کارهای مناسب برای تقویت نیروی تولیدی این مرزوبوم ارائه گرددایده های شماعزیزان راجهت به قدرت رسیدن تولیدات وطن پذیراهستیم دریغ نفرمایید باتشکرمدیروبلاگ
دسته
توليد ايراني-افتخار جهاني
آموزش طراحي قالب براي تبيان
حمايت ازاقتصاد،كاروتوليدملي
لينگ دوستان
لينگ دوستان
لينگ دوستان
لينگ دوستان
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 501804
تعداد نوشته ها : 163
تعداد نظرات : 7
 حمايت از توليد ملي  حمايت از توليد ملي

ما می توانیم


ذائقه ایرانی ، کالای ایرانی


تولید ملی
Rss
طراح قالب
GraphistThem273
مزيناني در پاسخ به مهر:
تحريمها تاثيري روي تامين تجهيزات پزشكي ندارد/ رويكرد حمايت از توليد داخلي
خرم آباد - خبرگزاري مهر: مدير تهيه و تامين تجهيزات پزشكي شركت مادر تخصصي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي با تاكيد بر اينكه تحريم هاي دشمن تاثيري روي تامين تجهيزات پزشكي مورد نياز كشورمان نداشته، از رويكرد وزارت بهداشت مبني بر حمايت از توليد داخلي در اين زمينه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله مزيناني ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران رسانه هاي گروهي لرستان و در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در رابطه با تاثير تحريم ها در حوزه تجهيزات پزشكي اظهار داشت: در بحث تحريم ها با توجه به اينكه با بررسيهاي كارشناسي رويكرد استفاده از توليد داخلي را در دستور كار قرار داديم تا كنون با مشكل خاصي مواجه نشده ايم.

مدير تهيه و تامين تجهيزات پزشكي شركت مادر تخصصي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي عنوان كرد: در حال حاضر عمده خريدهايي كه به صورت حجمي انجام مي دهيم از توليد كنندگان داخلي است كه به لحاظ خدمات و استانداردها در سطح خوبي قرار دارند.

وي يادآور شد: همچنين در زمينه تجهيزات خريداري شده از خارج كشور نيز تا كنون با توجه به همكاري هاي وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان تجهيزات پزشكي مشكلي به لحاظ تحريم ها نداشته ايم.


مزینانی در پاسخ به مهر:
تحریمها تاثیری روی تامین تجهیزات پزشکی ندارد/ رویکرد حمایت از تولید داخلی
خرم آباد - خبرگزاری مهر: مدیر تهیه و تامین تجهیزات پزشکی شرکت مادر تخصصی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر اینکه تحریم های دشمن تاثیری روی تامین تجهیزات پزشکی مورد نیاز کشورمان نداشته، از رویکرد وزارت بهداشت مبنی بر حمایت از تولید داخلی در این زمینه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله مزینانی ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی لرستان و در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در رابطه با تاثیر تحریم ها در حوزه تجهیزات پزشکی اظهار داشت: در بحث تحریم ها با توجه به اینکه با بررسیهای کارشناسی رویکرد استفاده از تولید داخلی را در دستور کار قرار دادیم تا کنون با مشکل خاصی مواجه نشده ایم.

مدیر تهیه و تامین تجهیزات پزشکی شرکت مادر تخصصی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عنوان کرد: در حال حاضر عمده خریدهایی که به صورت حجمی انجام می دهیم از تولید کنندگان داخلی است که به لحاظ خدمات و استانداردها در سطح خوبی قرار دارند.

وی یادآور شد: همچنین در زمینه تجهیزات خریداری شده از خارج کشور نیز تا کنون با توجه به همکاری های وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان تجهیزات پزشکی مشکلی به لحاظ تحریم ها نداشته ایم.

مزینانی افزود: در مجموع با توجه به رویکرد ما در حمایت از تولید داخلی تحریم های صورت گرفته از سوی کشورهای غربی تاثیر چندانی در حوزه تجهیزات پزشکی نداشته است.

مدیر تهیه و تامین تجهیزات پزشکی شرکت مادر تخصصی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز با بیان اینکه شرکت ما یک شرکت 100 درصد دولتی است، افزود: با توجه به اهمیت تامین تجهیزات پزشکی استاندارد و دیگر کالاهای ضروری در این بخش این شرکت فعالیت می کند.

مزینانی با بیان اینکه در دو سال گذشته کار تجهیز 5 بیمارستان را از صفر تا 100 انجام داده ایم، عنوان کرد: بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد، بیمارستان کوثر سمنان، بیمارستان ولایت دامغان، بیمارستان کرمانشاه و بیمارستان نورافشا تهران از جمله این پروژه ها بوده است.

وی با بیان اینکه این شرکت بازوی وزارت بهداشت در تامین تجهیزات پزشکی است، یادآور شد: یکی از مشکلاتی که در کشور ما وجود دارد این است که ابتدا بیمارستان آماده می شود و بعد اقدام به تجهیز بیمارستان می شود.

مدیر تهیه و تامین تجهیزات پزشکی شرکت مادر تخصصی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: با این تفاسیر در برخی موارد ما برای جانمایی تجهیزات به لحاظ فضا با مشکلاتی مواجه می شویم که باید اصلاح شود.

مزینانی همچنین در مورد استاندارهای مورد نیاز در حوزه تجهزات پزشکی نیز بیان داشت: ما تا کنون هیچگونه استانداری در کشورمان در زمینه تجهیزات پزشکی و تختهای بیمارستانی نداشتیم.

وی ادامه داد: لذا در این راستا یک استاندارد مخصوص تجهیزات پزشکی و طرح های بیمارستانی را تدوین کرده و نوع تجهیزات را مشخص کرده ایم.

www.mehrnews.com

 

جمعه بیستم 5 1391 10:25 بعد از ظهر
X