معرفی وبلاگ
سلام:بازدیدکننده گرامی برای حمایت ازتولیدات داخلی حتی الامکان ازخریداجناس خارجی پرهیزکنیددراین وبلاگ سعی می شودراه کارهای مناسب برای تقویت نیروی تولیدی این مرزوبوم ارائه گرددایده های شماعزیزان راجهت به قدرت رسیدن تولیدات وطن پذیراهستیم دریغ نفرمایید باتشکرمدیروبلاگ
دسته
توليد ايراني-افتخار جهاني
آموزش طراحي قالب براي تبيان
حمايت ازاقتصاد،كاروتوليدملي
لينگ دوستان
لينگ دوستان
لينگ دوستان
لينگ دوستان
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 497915
تعداد نوشته ها : 163
تعداد نظرات : 7
 حمايت از توليد ملي  حمايت از توليد ملي

ما می توانیم


ذائقه ایرانی ، کالای ایرانی


تولید ملی
Rss
طراح قالب
GraphistThem273

مدير گروه ترويج و آموزش كشاورزي دانشگاه رازي كرمانشاه معتقد است جهاددانشگاهي ميتواند نقش موثري در حل مشكلات بخش كشاورزي و كشاورزان ايفا كند.

 

 

دكتر حسين آگهي مدير گروه ترويج و آموزش كشاورزي دانشكده كشاورزي دانشگاه رازي كرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) منطقه كرمانشاه، به مناسبت سالروز تشكيل جهاددانشگاهي ابراز داشت: جهاددانشگاهي پس از پيروزي انقلاب اسلامي با هدف رسيدگي به مسائل و مشكلات حوزه‌هاي مختلف خارج از امور اداري تشكيل شد و تا به امروز پيشرفت‌هاي قابل توجهي داشته است.

 

 

وي افزود: فعاليت‌هاي جهاد دانشگاهي در حوزه حل مشكلات بخش كشاورزي و كشاورزان انكار ناپذير است.

 

 

آگهي در ادامه با تاكيد بر انيكه از چالش‌هاي اساسي موجود ارتباط ضعيف بين دانشگاه و صنعت است، اذعان داشت: با توجه به اينكه دولت حامي اغلب واحدهاي صنعتي است و اين واحدها دغدغه بهبود شرايط موجود را ندارند لذا كمتر در جست و جوي ارتقاي وضعيت خود هستند.

 

 

وي با بيان اينكه به نظر مي‌رسد نبود رقابت بين واحدهاي صنعتي اصلي‌ترين عامل ضعيف بودن ارتباط دانشگاه با صنعت است، گفت:‌ دانشگاه‌ها توان بسيار بالايي براي ارتقاي سطح صنعت دارند كه اين مهم اغلب از سوي صاحبان صنايع ناديده گرفته مي‌شود.


مدیر گروه ترویج و آموزش کشاورزی دانشگاه رازی کرمانشاه معتقد است جهاددانشگاهی میتواند نقش موثری در حل مشکلات بخش کشاورزی و کشاورزان ایفا کند.

 

 

دکتر حسین آگهی مدیر گروه ترویج و آموزش کشاورزی دانشکده کشاورزی دانشگاه رازی کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، به مناسبت سالروز تشکیل جهاددانشگاهی ابراز داشت: جهاددانشگاهی پس از پیروزی انقلاب اسلامی با هدف رسیدگی به مسائل و مشکلات حوزه‌های مختلف خارج از امور اداری تشکیل شد و تا به امروز پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است.

 

 

وی افزود: فعالیت‌های جهاد دانشگاهی در حوزه حل مشکلات بخش کشاورزی و کشاورزان انکار ناپذیر است.

 

 

آگهی در ادامه با تاکید بر انیکه از چالش‌های اساسی موجود ارتباط ضعیف بین دانشگاه و صنعت است، اذعان داشت: با توجه به اینکه دولت حامی اغلب واحدهای صنعتی است و این واحدها دغدغه بهبود شرایط موجود را ندارند لذا کمتر در جست و جوی ارتقای وضعیت خود هستند.

 

 

وی با بیان اینکه به نظر می‌رسد نبود رقابت بین واحدهای صنعتی اصلی‌ترین عامل ضعیف بودن ارتباط دانشگاه با صنعت است، گفت:‌ دانشگاه‌ها توان بسیار بالایی برای ارتقای سطح صنعت دارند که این مهم اغلب از سوی صاحبان صنایع نادیده گرفته می‌شود.

 

 

آگاهی در ادامه با اشاره به توانمندی‌ها و پتانسیل‌های بخش کشاورزی این بخش را توانمند ارزیابی و تصریح کرد: علی رقم سرمایه گذاری های کم در بخش کشاورزی این بخش 25 درصد درآمد ناخالص ملی را تولید کرده و نقش موثری در اشتغال زایی دارد.

 

 

وی ابراز امیدواری کرد: در صورتی که سرمایه‌گذاری‌های بیشتری به این بخش اختصاص یابد، بخش کشاورزی می‌تواند توفیقات بیشتری را بدست آورد.

 

 

آگهی سپس در مورد پتانسیل‌های جهاددانشگاهی در رابطه با توید ثروت در جامعه سخن گفت و اذعان داشت: از جمله اقدامات مهم این نهاد می‌توان به فعالیت‌های آن در بخش کارآفرینی اشاره کرد که می‌تواند نقش موثری در تبدیل ثروت در جامعه ایفا کند.

isna.ir

 

سه شنبه سی یکم 5 1391 8:42 بعد از ظهر
X