معرفی وبلاگ
سلام:بازدیدکننده گرامی برای حمایت ازتولیدات داخلی حتی الامکان ازخریداجناس خارجی پرهیزکنیددراین وبلاگ سعی می شودراه کارهای مناسب برای تقویت نیروی تولیدی این مرزوبوم ارائه گرددایده های شماعزیزان راجهت به قدرت رسیدن تولیدات وطن پذیراهستیم دریغ نفرمایید باتشکرمدیروبلاگ
دسته
توليد ايراني-افتخار جهاني
آموزش طراحي قالب براي تبيان
حمايت ازاقتصاد،كاروتوليدملي
لينگ دوستان
لينگ دوستان
لينگ دوستان
لينگ دوستان
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 501721
تعداد نوشته ها : 163
تعداد نظرات : 7
 حمايت از توليد ملي  حمايت از توليد ملي

ما می توانیم


ذائقه ایرانی ، کالای ایرانی


تولید ملی
Rss
طراح قالب
GraphistThem273

معاون بهبود توليدات دامي سازمان جهاد كشاورزي گيلان گفت: گيلان داراي جايگاه مناسبي براي پرورش طيور به ويژه مرغ سبز است و از استان‌هاي پيشرو در توليد مرغ سبز به شمار مي‌رود.

 

 

مختار مهدي‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) - منطقه گيلان، با اشاره به اينكه اين استان به علت داشتن آب وهوايي معتدل، جايگاه مناسبي براي پرورش طيور به ويژه مرغ سبز است، گفت: اگرچه مرغداري هايي كه مرغ سبز در آن توليد مي‌شود، بايد به سامانه‌هاي سرمايشي و گرمايشي مجهز باشند، اما در صورتي كه شرايط آب و هوايي معتدل باشد علاوه بر صرفه‌جويي در مصرف انرژي، هزينه‌هاي تغذيه طيور نيز كاهش مي‌يابد.

 

وي در توضيح تاثير شرايط آب و هوايي در مقدار تغذيه طيور افزود: در آب و هواي معتدل، غذايي كه طيور مصرف مي‌كنند، فقط صرف پروار شدن آن‌ها مي‌شود، اين درحالي است كه در شرايط آب و هوايي گرم يا سرد بخش عمده‌اي از انرژي حاصل از تغذيه، صرف گرم و يا خنك شدن طيور مي‌شود.


معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: گیلان دارای جایگاه مناسبی برای پرورش طیور به ویژه مرغ سبز است و از استان‌های پیشرو در تولید مرغ سبز به شمار می‌رود.

 

 

مختار مهدی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه گیلان، با اشاره به اینکه این استان به علت داشتن آب وهوایی معتدل، جایگاه مناسبی برای پرورش طیور به ویژه مرغ سبز است، گفت: اگرچه مرغداری هایی که مرغ سبز در آن تولید می‌شود، باید به سامانه‌های سرمایشی و گرمایشی مجهز باشند، اما در صورتی که شرایط آب و هوایی معتدل باشد علاوه بر صرفه‌جویی در مصرف انرژی، هزینه‌های تغذیه طیور نیز کاهش می‌یابد.

 

وی در توضیح تاثیر شرایط آب و هوایی در مقدار تغذیه طیور افزود: در آب و هوای معتدل، غذایی که طیور مصرف می‌کنند، فقط صرف پروار شدن آن‌ها می‌شود، این درحالی است که در شرایط آب و هوایی گرم یا سرد بخش عمده‌ای از انرژی حاصل از تغذیه، صرف گرم و یا خنک شدن طیور می‌شود.

 

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه برای تولید هر کیلو گوشت مرغ سبز در این استان، 2 کیلو و 90 گرم نهاده و دانه استفاده می‌شود، خاطرنشان کرد: میانگین مصرف دانه و نهاده‌های طیور برای تولید یک کیلو گوشت مرغ سبز در کشور 2 کیلو و 370 گرم است که بر این اساس سالانه حدود هزار و 80 تن در مصرف نهاده‌های مورد استفاده برای تولید 3 هزار و 600 تن مرغ بدون آنتی بیوتیک در گیلان صرفه جویی می‌شود.

 

مهدی زاده تاثیر دیگر آب و هوای مناسب گیلان در تولید مرغ سبز را افزایش 15 درصدی جوجه‌آوری نسبت به دیگر استان‌ها عنوان کرد و گفت: برای مثال از هر 100 تخم مرغی که در دستگاه‌های جوجه‌کشی مرغداری‌های گیلان قرار می‌گیرد، 85 تخم تبدیل به جوجه می‌شود این درحالی است که در استان‌های دیگر بطور میانگین 70 تخم به جوجه تبدیل می شود.

isna.ir/

 

پنج شنبه دوم 6 1391 8:32 بعد از ظهر
X