معرفی وبلاگ
سلام:بازدیدکننده گرامی برای حمایت ازتولیدات داخلی حتی الامکان ازخریداجناس خارجی پرهیزکنیددراین وبلاگ سعی می شودراه کارهای مناسب برای تقویت نیروی تولیدی این مرزوبوم ارائه گرددایده های شماعزیزان راجهت به قدرت رسیدن تولیدات وطن پذیراهستیم دریغ نفرمایید باتشکرمدیروبلاگ
دسته
توليد ايراني-افتخار جهاني
آموزش طراحي قالب براي تبيان
حمايت ازاقتصاد،كاروتوليدملي
لينگ دوستان
لينگ دوستان
لينگ دوستان
لينگ دوستان
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 497998
تعداد نوشته ها : 163
تعداد نظرات : 7
 حمايت از توليد ملي  حمايت از توليد ملي

ما می توانیم


ذائقه ایرانی ، کالای ایرانی


تولید ملی
Rss
طراح قالب
GraphistThem273

 


عضو كارگروه حمايت از توليد در گفت‌وگو با فارس خبر داد
تهيه جدولي از ۱۰۸ مشكل بخش صنعت با محوريت تأمين مالي
خبرگزاري فارس: عضو كارگروه حمايت از توليد با اشاره به تهيه جدولي از مشكلات بخش صنعت براي ارائه در كارگروه حمايت از توليد، گفت: در اين جدول 108 مورد از مشكلات بخش صنعت ذكر شده كه راه‌حل‌هاي مناسب براي رفع آنها در كارگروه ارائه خواهد شد.
 آرمان خالقي در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادي خبرگزاري فارس اظهار داشت: مشكلات بخش صنعت در ۱۰ حوزه اصلي از جمله قضايي، صادرات و واردات، بروكراسي اداري، پولي و بانكي و گمرك تهيه شده كه در آن بيشترين مشكل توليدكنندگان به تأمين مالي مربوط مي‌شود.
وي ادامه داد: مبادلات تجاري با ساير كشورها، قاچاق كالا و ماليات نيز از ديگر مشكلات بخش صنعت است كه در اين جدول به آن اشاره شده است.



عضو کارگروه حمایت از تولید در گفت‌وگو با فارس خبر داد
تهیه جدولی از ۱۰۸ مشکل بخش صنعت با محوریت تأمین مالی
خبرگزاری فارس: عضو کارگروه حمایت از تولید با اشاره به تهیه جدولی از مشکلات بخش صنعت برای ارائه در کارگروه حمایت از تولید، گفت: در این جدول 108 مورد از مشکلات بخش صنعت ذکر شده که راه‌حل‌های مناسب برای رفع آنها در کارگروه ارائه خواهد شد.
 آرمان خالقی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس اظهار داشت: مشکلات بخش صنعت در ۱۰ حوزه اصلی از جمله قضایی، صادرات و واردات، بروکراسی اداری، پولی و بانکی و گمرک تهیه شده که در آن بیشترین مشکل تولیدکنندگان به تأمین مالی مربوط می‌شود.
وی ادامه داد: مبادلات تجاری با سایر کشورها، قاچاق کالا و مالیات نیز از دیگر مشکلات بخش صنعت است که در این جدول به آن اشاره شده است.
خالقی با بیان اینکه جدول مشکلات بخش صنعت توسط خانه صنعت و معدن تهیه شده است، تصریح کرد: این جدول پس از اولویت‌بندی مشکلات صنایع برای بررسی بیشتر در کارگروه حمایت از تولید ارائه می‌شود تا راه‌کارهای لازم به مسئولان پیشنهاد شود.
انتهای پیام/ص


چهارشنبه هشتم 6 1391 9:15 بعد از ظهر
X