معرفی وبلاگ
سلام:بازدیدکننده گرامی برای حمایت ازتولیدات داخلی حتی الامکان ازخریداجناس خارجی پرهیزکنیددراین وبلاگ سعی می شودراه کارهای مناسب برای تقویت نیروی تولیدی این مرزوبوم ارائه گرددایده های شماعزیزان راجهت به قدرت رسیدن تولیدات وطن پذیراهستیم دریغ نفرمایید باتشکرمدیروبلاگ
دسته
توليد ايراني-افتخار جهاني
آموزش طراحي قالب براي تبيان
حمايت ازاقتصاد،كاروتوليدملي
لينگ دوستان
لينگ دوستان
لينگ دوستان
لينگ دوستان
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 502076
تعداد نوشته ها : 163
تعداد نظرات : 7
 حمايت از توليد ملي  حمايت از توليد ملي

ما می توانیم


ذائقه ایرانی ، کالای ایرانی


تولید ملی
Rss
طراح قالب
GraphistThem273

گروه صنعت و معدن: مشاور سازمان ملي استاندارد و تحقيقات صنعتي ايران از تاسيس اولين مركز ملي جوش ايران با كسب تائيد نهايي از رئيس‌جمهوري در آينده‌اي نزديك خبر داد.

عادل بنايي گفت: صنعت جوش كشور يك صنعت راهبردي و زيرساختي است كه بيشتر صنايع با آن مرتبط هستند، اين در حالي است كه كشورهاي پيشرفته صنعتي دنيا از سال‌ها قبل مراكز جوش خود را تجهيز كرده‌اند و هم‌اكنون محصولات باكيفيت‌تري را در عرصه فني و صنعتي به دنيا ارائه مي‌دهند. وي افزود: ايران نيز بنا به مصوبه شوراي‌عالي استاندارد، موفق شده


گروه صنعت و معدن: مشاور سازمان ملی استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران از تاسیس اولین مرکز ملی جوش ایران با کسب تائید نهایی از رئیس‌جمهوری در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

عادل بنایی گفت: صنعت جوش کشور یک صنعت راهبردی و زیرساختی است که بیشتر صنایع با آن مرتبط هستند، این در حالی است که کشورهای پیشرفته صنعتی دنیا از سال‌ها قبل مراکز جوش خود را تجهیز کرده‌اند و هم‌اکنون محصولات باکیفیت‌تری را در عرصه فنی و صنعتی به دنیا ارائه می‌دهند. وی افزود: ایران نیز بنا به مصوبه شورای‌عالی استاندارد، موفق شده تا ساماندهی این مبحث پیچیده صنعتی را با مرجعیت سازمان ملی استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران آغاز کند. بر این اساس، سند راهبردی برای ساماندهی و توسعه صنعت جوش ایران تدوین شده اما تا اجرای آن زمان زیادی نیاز است. بنایی تصریح کرد: در حوزه استانداردسازی نیز ۳۰۰ استاندارد موجود در سازمان‌های بین‌المللی ایزو تدوین شده و سه استاندارد آن در حال نهایی شدن و رفتن به مرحله اجباری شدن از سوی واحدهای صنعتی است.
بنایی همچنین به برگزاری اولین همایش نقطه جوش کشورهای اسلامی اشاره کرد و گفت: این همایش ۲۷ و ۲۸ آذرماه در تهران برگزار می‌شود.

www.gostareshonline.com/

 

چهارشنبه هشتم 6 1391 9:40 بعد از ظهر
X