معرفی وبلاگ
سلام:بازدیدکننده گرامی برای حمایت ازتولیدات داخلی حتی الامکان ازخریداجناس خارجی پرهیزکنیددراین وبلاگ سعی می شودراه کارهای مناسب برای تقویت نیروی تولیدی این مرزوبوم ارائه گرددایده های شماعزیزان راجهت به قدرت رسیدن تولیدات وطن پذیراهستیم دریغ نفرمایید باتشکرمدیروبلاگ
دسته
توليد ايراني-افتخار جهاني
آموزش طراحي قالب براي تبيان
حمايت ازاقتصاد،كاروتوليدملي
لينگ دوستان
لينگ دوستان
لينگ دوستان
لينگ دوستان
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 501780
تعداد نوشته ها : 163
تعداد نظرات : 7
 حمايت از توليد ملي  حمايت از توليد ملي

ما می توانیم


ذائقه ایرانی ، کالای ایرانی


تولید ملی
Rss
طراح قالب
GraphistThem273

بندرعباس - خبرگزاري مهر: معاون بهبود توليدات گياهي جهاد كشاورزي هرمزگان گفت: اين استان در زمينه توليد محصول سالم(ارگانيك) از استانهاي پيشتاز است.

به گزارش خبرنگار مهر، علي غلامپور بعدازظهر سهشنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: دربرنامه پنجم توسعه كشور بر توليد 25درصد محصول سالم باغي و زراعي تاكيد شده است.

وي با اشاره به توليد محصولات سبزي و صيفي خارج از فصل به ويژه گوجه فرنگي، خيارسبز، كدو، بادمجان و فلفل دلمه اي افزود: با هماهنگي و نظارت كارشناسان ناظر و اين سازمان و همچنين اداره كل استاندارد طرح توليد محصول سالم در سطح هشت هزار هكتار از مزارع اين استان در دست اقدام است.


بندرعباس - خبرگزاری مهر: معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: این استان در زمینه تولید محصول سالم(ارگانیک) از استانهای پیشتاز است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی غلامپور بعدازظهر سهشنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: دربرنامه پنجم توسعه کشور بر تولید 25درصد محصول سالم باغی و زراعی تاکید شده است.

وی با اشاره به تولید محصولات سبزی و صیفی خارج از فصل به ویژه گوجه فرنگی، خیارسبز، کدو، بادمجان و فلفل دلمه ای افزود: با هماهنگی و نظارت کارشناسان ناظر و این سازمان و همچنین اداره کل استاندارد طرح تولید محصول سالم در سطح هشت هزار هکتار از مزارع این استان در دست اقدام است.

غلامپور اظهارداشت: این طرح طی سال زراعی جاری در سطح هشت درصد از باغها و مزارع هرمزگان اجرا شده که تا پایان امسال به بیش 10 درصد می رسد.

وی عنوان کرد: طی سه سال اخیر با همکاری شرکتهای خدماتی وخدمات مشاوره ای فنی و مهندسی و اداره کل استاندارد و تحقیقات در مجموع 610 گواهی استاندارد محصول سالم برای بهره برداران این استان صادر شده است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان افزود: محصول سالم ( ارگانیک) شامل محصولاتی می شود که طبق آزمایشهای بعمل آمده میزان باقیمانده سموم نباتی روی آن کمتر از حد استاندارد تعیین شده باشد.

وی بیان داشت: تولید محصول سالم علاوه بر کاهش هزینه های تولید، موجب حفاظت از محیط زیست، مانع از آلودگی و تخریب عوامل اصلی تولید، از جمله خاک و آب شده و با عرضه آن به بازارهای مصرف، ضریب سلامت درجامعه افزایش می یابد.

وسعت زمینهای کشاورزی هرمزگان 154هزار هکتار با تولید سالانه دو میلیون و 200 هزارتن محصول زراعی و باغی اعلام شده است.

www.mehrnews.com

 

چهارشنبه بیست و نهم 6 1391 3:4 بعد از ظهر
X