معرفی وبلاگ
سلام:بازدیدکننده گرامی برای حمایت ازتولیدات داخلی حتی الامکان ازخریداجناس خارجی پرهیزکنیددراین وبلاگ سعی می شودراه کارهای مناسب برای تقویت نیروی تولیدی این مرزوبوم ارائه گرددایده های شماعزیزان راجهت به قدرت رسیدن تولیدات وطن پذیراهستیم دریغ نفرمایید باتشکرمدیروبلاگ
دسته
توليد ايراني-افتخار جهاني
آموزش طراحي قالب براي تبيان
حمايت ازاقتصاد،كاروتوليدملي
لينگ دوستان
لينگ دوستان
لينگ دوستان
لينگ دوستان
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 501088
تعداد نوشته ها : 163
تعداد نظرات : 7
 حمايت از توليد ملي  حمايت از توليد ملي

ما می توانیم


ذائقه ایرانی ، کالای ایرانی


تولید ملی
Rss
طراح قالب
GraphistThem273

ديگر راهكارها در مسير توليد ملي، حمايت از كار و سرمايه ايراني جلب مشاركت مردم و افزايش آگاهي هاي آنان نسبت به رابطه افزايش مشاركت مردم در سرمايه گذاري هاي توليدي و ارتقاء كارايي و ايجاد رفاه در جامعه مي باشد. حقيقتا پيشرفت اقتصادي در جامعه از كارهايي انجام شدني است كه هريك از اعضاي جامعه با مشاركت و ملزم نمودن خود به عملياتي شدن آن، منابع عظيمي را براي ايران عزيز حاصل خواهند نمود. لذا مردم با مشاركت و سرمايه گذاري در بسترهاي توليدي كشور مي توانند گامي اساسي در اين مسير را اعمال نمايند.


افزایش آموزه ها درخصوص اصلاح الگوهای مصرفی و تمایل به تولیدات داخلی و ملی کشور بعنوان یک اصل مهم در تحقق شعار سال قابل ارزیابی می باشد. بویژه آموزه های جهادی در مسیر تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در نظام آموزشی به گونه ای که هرچه سطح آموزش بالاتر رود اهمیت و درک این مسئله بیش از پیش برای آحاد جامعه ملموس گردد. از این رو این مسئله نیازمند آموزش های منطبق بر نیازمندی ها در سطح جامعه می باشد: برهمین اساس شاخص های مهم آموزش در مسیر تحقق پیشرفت اقتصادی در کشور با توجه به همه تحریم های سی وچند ساله علیه انقلاب اسلامی شامل مواردی از این قبیل است: الف) آموزش ها باید براساس نیازسنجی و نیاز آفرینی در جامعه استوار باشد تا کارایی خود را در بطن جامعه داشته باشد و عطش و نیازهای جامعه را بویژه در حوزه های اقتصادی و نیازهای تولیدی کشور برطرف سازد.
ب) آموزش ها با آینده نگری در جهت پیش بینی به موقع حوادث و دفع تهدیدات و رفع نیازمندی های ملی با تلاش در جهت آینده سازی استوار باشد.
ج) آموزش ها با تخصصی سازی در جهت تربیت و پرورش نیروهای انسانی ماهر، کارآمد و متخصص باشد تا کارایی، اثر بخشی و بهره وری را در نیازمندی کشور به ویژه در امر تولید ملی برای کشور به ارمغان آورد.
د) آموزش ها همراه با پوپایی و همگام شدن با تغییرات سریع در جهت افزایش دانش و مهارت افراد با تغییرات پیرامونی باشد تا نیاز جامعه را در مسائل اقتصادی محقق سازد و بهره و ثمره تولیدات علمی و تجاری سازی دستاوردهای علمی و صنعتی پربازده را ایجاد نماید. موضوعی که رهبر فرزانه انقلاب همواره با کاربردی نمودن تحقیقات نظری و بکارگیری از تحقیقات و پژوهش ها در حوزه صنعت و اقتصاد بر آن تاکید می نمایند.

m3657z.blogfa.com

يکشنبه اول 5 1391 9:40 بعد از ظهر
X