معرفی وبلاگ
سلام:بازدیدکننده گرامی برای حمایت ازتولیدات داخلی حتی الامکان ازخریداجناس خارجی پرهیزکنیددراین وبلاگ سعی می شودراه کارهای مناسب برای تقویت نیروی تولیدی این مرزوبوم ارائه گرددایده های شماعزیزان راجهت به قدرت رسیدن تولیدات وطن پذیراهستیم دریغ نفرمایید باتشکرمدیروبلاگ
دسته
توليد ايراني-افتخار جهاني
آموزش طراحي قالب براي تبيان
حمايت ازاقتصاد،كاروتوليدملي
لينگ دوستان
لينگ دوستان
لينگ دوستان
لينگ دوستان
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 498007
تعداد نوشته ها : 163
تعداد نظرات : 7
 حمايت از توليد ملي  حمايت از توليد ملي

ما می توانیم


ذائقه ایرانی ، کالای ایرانی


تولید ملی
Rss
طراح قالب
GraphistThem273
ديويد نيلسون ،كارآفريني است كه پس از فارغ‌التحصيلي در رشته مديريت، در سال 2002 فعاليت تجاري خود را آغاز كرد. وي با تلفيق دانش، مهارت و تجربه توانست با سرمايه‌گذاري در بازار بورس مهارت‌هاي خويش را به اجرا گذارد. پس از گذشت شش سال، در سال 2008 وي با اقتدار در صف برترين كارآفرينان قرار گرفت و آموخته‌هاي خود را شكوفا كرد. وي در سال 2007 عنوان برترين و جوان‌ترين كارآفرين را اخذ كرد.

 همچنين در همان سال نامش در رديف 40 كارآفرين برتر زير 40 سال ثبت شد. براي آشنايي بيشتر با نحوه فعاليت اين كارآفرين برتر گفت و گويي با وي انجام داده‌ايم كه در ادامه مي‌خوانيد.

آقاي نيلسون با تشكر از اين كه وقت خود را در اختيار ما قرار داديد، لطفا خودتان را معرفي كنيد و درباره نحوه فعاليت خود توضيح دهيد؟

ديويد نيلسون هستم فارغ‌التحصيل رشته مديريت و تجارت از آمريكا. در سال 2002 با سرمايه گذاري در بازار بورس فعاليت تجاري‌ام را آغاز كردم. پس از تجربه فعاليت در بازار بورس، از سال 2005، با راه‌اندازي شركتي تجاري به طور مستقل و در گامي فراتر وارد عرصه تجارت شدم و با استفاده از برنامه‌ها و طرح‌هاي تجاري و همكاري بهترين دوستان و كارمندانم، علاوه بر افزايش سرمايه شركت، توانستم تجارت و مهارت‌هاي خودم را نيز گسترش دهم و به جايگاه آرماني و مطلوبي كه سال‌ها پيش در ذهنم مي‌پروراندم، برسم. من فعاليتم را با اخذ سرمايه و به جريان انداختن دارايي‌هاي مشتريان آغاز كردم. البته در شروع هركاري ترديد و احتمال به خطر افتادن سرمايه زياد است، اما با يك برنامه‌ريزي حساب شده، كم كم مراجعين بيشتري به شركت ما آمدند و سرمايه‌هايشان را به ما سپردند.


 دیوید نیلسون ،کارآفرینی است که پس از فارغ‌التحصیلی در رشته مدیریت، در سال 2002 فعالیت تجاری خود را آغاز کرد. وی با تلفیق دانش، مهارت و تجربه توانست با سرمایه‌گذاری در بازار بورس مهارت‌های خویش را به اجرا گذارد. پس از گذشت شش سال، در سال 2008 وی با اقتدار در صف برترین کارآفرینان قرار گرفت و آموخته‌های خود را شکوفا کرد. وی در سال 2007 عنوان برترین و جوان‌ترین کارآفرین را اخذ کرد.

 همچنین در همان سال نامش در ردیف 40 کارآفرین برتر زیر 40 سال ثبت شد. برای آشنایی بیشتر با نحوه فعالیت این کارآفرین برتر گفت و گویی با وی انجام داده‌ایم که در ادامه می‌خوانید.

آقای نیلسون با تشکر از این که وقت خود را در اختیار ما قرار دادید، لطفا خودتان را معرفی کنید و درباره نحوه فعالیت خود توضیح دهید؟

دیوید نیلسون هستم فارغ‌التحصیل رشته مدیریت و تجارت از آمریکا. در سال 2002 با سرمایه گذاری در بازار بورس فعالیت تجاری‌ام را آغاز کردم. پس از تجربه فعالیت در بازار بورس، از سال 2005، با راه‌اندازی شرکتی تجاری به طور مستقل و در گامی فراتر وارد عرصه تجارت شدم و با استفاده از برنامه‌ها و طرح‌های تجاری و همکاری بهترین دوستان و کارمندانم، علاوه بر افزایش سرمایه شرکت، توانستم تجارت و مهارت‌های خودم را نیز گسترش دهم و به جایگاه آرمانی و مطلوبی که سال‌ها پیش در ذهنم می‌پروراندم، برسم. من فعالیتم را با اخذ سرمایه و به جریان انداختن دارایی‌های مشتریان آغاز کردم. البته در شروع هرکاری تردید و احتمال به خطر افتادن سرمایه زیاد است، اما با یک برنامه‌ریزی حساب شده، کم کم مراجعین بیشتری به شرکت ما آمدند و سرمایه‌هایشان را به ما سپردند.

 مهم‌ترین مشکلی که با آن مواجه شدید چه بود و چگونه بر آن غلبه کردید؟

اجازه دهید با جمله‌ای از «آنتونی رابینز» سوال شما را پاسخ دهم، وی می‌گوید: «مهم نیست که چه مشکلی برای شما اتفاق بیفتد، آنچه حائزاهمیت است واکنش و پاسخ شما در برابر آن است.» اگر واقعا این جمله را الگوی کاری خود قرار دهیم، مقابله با مشکلات بسیار آسان می‌شود. شرکت تجاری ما نیز مانند سایر شرکت‌های تازه تاسیس مشکلات زیادی داشت، اما مهم‌ترین مشکل ما خطرپذیری و جلب اعتماد مردم و به جریان انداختن سرمایه‌های آنان بود. باید تا حد امکان از بروز هرگونه خطایی جلوگیری می‌کردیم و سرمایه‌ها را افزایش می‌دادیم. زمان زیادی نداشتیم، بنابراین کارگروه‌های مشاوره، کارمندان تخصصی و گروه ویژه‌ای برای این کار درنظر گرفتیم.

پس از گذشت چند سال از آغاز فعالیت شما اکنون شرکت در چه جایگاهی قرار دارد و آینده آن را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

همان طور که می‌دانید اکنون تقریبا با گذشت 10 سال، شرکت و موسسه تجاری ما توانسته با اقتدار جایگاه خویش را در بازارهای تجاری بازیابد و سکوهای موفقیت را یکی پس از دیگری تسخیر کند. اکنون تعداد کارمندان ما به 100 نفر افزایش یافته‌اند و شمار مشتریان نیز به 6000 نفر رسیده است. شرکت تجاری ما عنوان ششمین شرکت تجاری موفق را در سال 2007 در واشنگتن اخذ کرد. در بخش صنعت و کارآفرینی با اعطای وام درساخت و ساز و راه‌اندزی شرکت‌های تجاری کوچک، نقش تاثیرگذاری داشتیم و خود را در موفقیت آنان سهیم می‌دانیم.

مهم‌ترین انگیزه شما از راه اندازی و آغاز فعالیت تجاری چه بود؟

سال 2002 در برمرتن واشنگتن، از طریق یکی از دوستانم با شرکتی تجاری آشنا شدم. در واقع این شرکت تجاری موسسه‌ای مالی بود که با اعطای وام‌های میلیونی به شرکت‌های دیگر از آنان حمایت می‌کرد و در هر سال درصدی از سود شرکت‌ها را دریافت می‌کرد. این آشنایی رویدادی شگرف در زندگی من بود. باتوجه به رشته دانشگاهی، تجربه و مهارتی که در این زمینه داشتم به این حرفه علاقمند شدم. پس از آن مدتی در همان شرکت به فعالیت پرداختم. تلفیق مهارت‌های تئوری دانشگاه در فضای اجرایی، شرکت مرا از هر نظر کارآزموده کرد.

در واقع فعالیت در این شرکت روند زندگی‌ام را تغییر داد. پس از چند سال همکاری ، دیگر زمان آن فرارسیده بود تا به طور مستقل فعالیتم را آغاز کنم. سرانجام در سال 2005 پس از سه سال همکاری، شرکت تجاری خودم را راه‌اندازی کردم.

موفقیت از دیدگاه شما چیست؟ آیا شرکت شما موفق بوده است؟

در پاسخ به سوال شما باید بگویم تا حد زیادی خواسته‌ها و برنامه‌هایم را به اجرا رسانده‌ام، اما این دست‌یابی‌ها به معنای پایان فعالیت تجاری و رسیدن به آخرین مرحله نیست. همان‌طور که می‌دانید، تجارت بازی پایان‌ناپذیر و درحال نوسانی است که هر لحظه تغییر می‌کند. من تنها خودم را دراین راه موفق نمی‌دانم، این موفقیت حاصل فعالیت تمامی اعضا و کارمندان شرکت است. وجود تیمی حرفه‌ای و کارآزموده، تاثیر زیادی در پیشبرد اهداف تجاری دارد. ما هر سال با اجرای طرحی نوین بازدهی شرکت را افزایش دادیم، مشتریان و سرمایه‌گذاران بیشتری را جذب کردیم و در نهایت سهم بیشتری در اعطای وام‌های تجاری و راه‌اندازی مشاغل کوچک به خود اختصاص دادیم. تبلیغات، مهارت اعضای تیم و خودباوری رمز ماندگاری و موفقیت ما است.

شما در جایگاه یک کارآفرین برترفعالیت خود را با همکاری در یک شرکت تجاری آغاز کردید، سال‌ها در این زمینه فعالیت کردید و به مراحل بالایی دست یافتید. اکنون برای مخاطبان، کارآفرینان و دانشجویان علاقمند به این رشته چه توصیه‌ای دارید؟

سخت نگیرید، این حرفه نیز مانند کارهای دیگر نیازمند دانش و مهارت و تجربه است. درواقع ترس از شکست، مشکل اغلب اعضای این حرفه است. حجم بالای مبادلات تجاری، فضای رقابتی و پویای بازارهای تجاری و مدیریت بحران و هدایت تیم وظیفه بسیار دشواری را برعهده مدیر می‌گذارد. اما همیشه هم نباید فضای کاری را تا این اندازه حساس جلوه داد. اگر روند آغاز به کار و تبادلات تجاری آگاهانه و با مشاوره افراد کارشناس و باتجربه اجرا شود، قطعا نتیجه مطلوبی خواهد داشت. هیچ کس نمی‌تواند بگوید که پس از گذراندن دوره‌های مختلف و کسب مهارت‌های لازم در دانشکده و محیط کار به آمادگی صددرصد رسیده است و دیگر احتیاجی به تیم‌های مشاوره، بازاریابی و اصول حرفه‌ای ندارد. همه ما درمقطعی از حرفه و فعالیت، تحصیل و مهارت می‌توانیم موفق شویم، اما این امر حادثه‌ای تکرارناپذیر است. برای رسیدن به موفقیت، تیمی منسجم و گروهی کارآزموده نیاز داریم که همیشه همراه ما باشند و معایب روند تجارت را برای ما بازگو کند.

از خطاها نهراسید و به حرکت در مسیر موفقیت ادامه دهید، بی‌شک مردان بزرگ امروز، همان افراد خلاق دیروز بوده‌اند که با آزمون و خطاهای مختلف، در نهایت مسیر موفقیت را بازیافته‌اند.

به خودتان و کارتان اعتماد داشته باشید، نخستین رمز موفقیت، خودباوری و ارزش‌های فردی است. ازمشاغل تجاری کوچک، اما عقاید و باورهای بزرگ، فعالیت تجاری خویش را آغاز کنید. برای به دست آوردن موفقیت باید بهای آن را نیز پرداخت.

می‌توانید برای مخاطبان برنامه یک روز کاری خود را شرح دهید؟

ساعت 5:30 صبح بیدار می‌شوم

ساعت 6:15 الی 7:30 ورزش و صرف صبحانه

ساعت 8:00 به محل کارم می‌رسم

ساعت 8:00 الی 9:00 بررسی پروژه‌های اصلی شرکت

ساعت 9:00 الی 11:30 شرکت در جلسه‌ها و کنفرانس‌ها

ساعت 11:30 الی 13:00 صرف ناهار

ساعت 13:00 الی 14:00 مشاوره و پاسخ به ایمیل‌ها

ساعت 14:00 الی 15:00 مراجعین حضوری

ساعت 15:00 الی 16:00 تحقیق و نوشتن یادداشت در سایت و وبلاگ

ساعت 16:00 الی 17:00 مرور و جمع‌بندی مطالب با معاونین

ساعت 17:00 الی 18:00 برنامه‌ریزی برای ملاقات‌ها و طرح‌های روز بعد

ساعت 18:00 الی 20:00 صرف شام

ساعت 20:00 الی 22:00 مطالعه روزنامه، اخبار و کتاب

برای آینده شرکت تجاری خود چه برنامه‌ای دارید؟

اگر به همین طریق ادامه دهیم، تصور می‌کنم که تا پنج سال آینده نمایندگی‌های خود را گسترش دهیم و دراغلب کشورها مردم با نام شرکت ما آشنا شوند.  اما این امر مستلزم برنامه‌ریزی‌ها و طرح‌هایی کاملا تخصصی و حرفه‌ای است.

mashmoli.blogfa.com

X