معرفی وبلاگ
سلام:بازدیدکننده گرامی برای حمایت ازتولیدات داخلی حتی الامکان ازخریداجناس خارجی پرهیزکنیددراین وبلاگ سعی می شودراه کارهای مناسب برای تقویت نیروی تولیدی این مرزوبوم ارائه گرددایده های شماعزیزان راجهت به قدرت رسیدن تولیدات وطن پذیراهستیم دریغ نفرمایید باتشکرمدیروبلاگ
دسته
توليد ايراني-افتخار جهاني
آموزش طراحي قالب براي تبيان
حمايت ازاقتصاد،كاروتوليدملي
لينگ دوستان
لينگ دوستان
لينگ دوستان
لينگ دوستان
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 502366
تعداد نوشته ها : 163
تعداد نظرات : 7
 حمايت از توليد ملي  حمايت از توليد ملي

ما می توانیم


ذائقه ایرانی ، کالای ایرانی


تولید ملی
Rss
طراح قالب
GraphistThem273

خبرفولادگرازتشكيل‌كميسيون‌حمايت‌ازتوليدملي

سه شنبه ، 17 مرداد 1391 ، 11:10

حميدرضا فولادگر نماينده مردم اصفهان در مجلس شوراي اسلامي در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري فارس اظهار داشت: كميسيون ويژه‌اي تحت عنوان كميسيون حمايت از توليد ملي و نظارت بر اجراي سياست‌هاي اصل 44 در مجلس شكل گرفته است.

وي با اشاره به تاكيد رهبر انقلاب به بحث اقتصاد مقاومتي افزود: رهبر انقلاب در سخنان خود مصداق‌هاي اقتصادي مقاومتي مطرح فرمودند كه حمايت از توليد ملي و مردمي كردن اقتصاد و به ميدان آوردن بخش خصوصي جزء شاخص‌هاي اقتصاد مقاومتي از سوي ايشان مطرح شد.


خبرفولادگرازتشکیل‌کمیسیون‌حمایت‌ازتولیدملی

سه شنبه ، 17 مرداد 1391 ، 11:10

حمیدرضا فولادگر نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس اظهار داشت: کمیسیون ویژه‌ای تحت عنوان کمیسیون حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست‌های اصل 44 در مجلس شکل گرفته است.

وی با اشاره به تاکید رهبر انقلاب به بحث اقتصاد مقاومتی افزود: رهبر انقلاب در سخنان خود مصداق‌های اقتصادی مقاومتی مطرح فرمودند که حمایت از تولید ملی و مردمی کردن اقتصاد و به میدان آوردن بخش خصوصی جزء شاخص‌های اقتصاد مقاومتی از سوی ایشان مطرح شد.

فولادگر اضافه کرد: امیدواریم که بتوانیم با فعالیت این کمیسیون ویژه، مجلس نقش ویژه خود را در بخش اقتصاد مقاومتی ایفا کند.


www.ghatreh.com

شنبه بیست و یکم 5 1391 6:8 بعد از ظهر
X