معرفی وبلاگ
سلام:بازدیدکننده گرامی برای حمایت ازتولیدات داخلی حتی الامکان ازخریداجناس خارجی پرهیزکنیددراین وبلاگ سعی می شودراه کارهای مناسب برای تقویت نیروی تولیدی این مرزوبوم ارائه گرددایده های شماعزیزان راجهت به قدرت رسیدن تولیدات وطن پذیراهستیم دریغ نفرمایید باتشکرمدیروبلاگ
دسته
توليد ايراني-افتخار جهاني
آموزش طراحي قالب براي تبيان
حمايت ازاقتصاد،كاروتوليدملي
لينگ دوستان
لينگ دوستان
لينگ دوستان
لينگ دوستان
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 502368
تعداد نوشته ها : 163
تعداد نظرات : 7
 حمايت از توليد ملي  حمايت از توليد ملي

ما می توانیم


ذائقه ایرانی ، کالای ایرانی


تولید ملی
Rss
طراح قالب
GraphistThem273

حجت الاسلام محمد حسن نبوي، معاون تبليغ و آموزش هاي كاربردي حوزه علميه قم گفت: نامگذاري سال جديد از سوي مقام معظم رهبري به سال توليد ملي، دنباله سال گذشته است كه جهاد اقتصادي نام داشت.
وي با بيان اينكه در سال 91، جهاد اقتصادي با نگاه به مصرف كننده تداوم خواهد داشت، گفت: در اقتصاد سه ركن توليد، توزيع و مصرف مطرح است كه سال گذشته بر توليد متمركز بود اما امسال بيشتر ناظر به ركن دوم و سوم يعني توزيع و مصرف است.
اين استاد حوزه علميه قم، بيان داشت: سيستم اقتصادي جمهوري اسلامي و توزيع شبكه داخلي كشور و مردم در چگونگي مصرف، بايد توليد داخلي را ترجيح دهند.
وي گفت: در سي و چند ساله پس از انقلاب اسلامي، كشور ما در زمينه اقتصادي به مولد تبديل شده و در برخي عرصه ها در حد كشورهاي باسابقه در توليد درآمده است.
اين استاد حوزه علميه قم، بيان داشت: توزيع مربوط به شبكه نظام جمهوري اسلامي است كه اگر بخواهيم از توليد داخلي حمايت كنيم بايد توزيع خارجي كنترل شود؛ امروز متاسفانه مصنوعات خارجي با قيمت كم و كيفيت پائين، رقابت را از كالاي ايراني گرفته اند.
وي ادامه داد: ايجاد تعرفه و بهينه ساختن سيستم مالياتي در قلمرو حمايت از توليد داخلي و محدوديت ورود كالاي خارجي، مي تواند وضعيت توليد در كشور را ارتقاء بخشد.
وي با اشاره به اينكه استفاده از توليد ملي به مصرف كننده بر مي گردد كه بايد كالاي داخلي را ترجيح دهد، گفت: برخي به دنبال خريد كالاي خارجي هستند چون كلاس دارد و اين را يك برتري مي دانند.


حجت الاسلام محمد حسن نبوی، معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه قم گفت: نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به سال تولید ملی، دنباله سال گذشته است که جهاد اقتصادی نام داشت.
وی با بیان اینکه در سال 91، جهاد اقتصادی با نگاه به مصرف کننده تداوم خواهد داشت، گفت: در اقتصاد سه رکن تولید، توزیع و مصرف مطرح است که سال گذشته بر تولید متمرکز بود اما امسال بیشتر ناظر به رکن دوم و سوم یعنی توزیع و مصرف است.
این استاد حوزه علمیه قم، بیان داشت: سیستم اقتصادی جمهوری اسلامی و توزیع شبکه داخلی کشور و مردم در چگونگی مصرف، باید تولید داخلی را ترجیح دهند.
وی گفت: در سی و چند ساله پس از انقلاب اسلامی، کشور ما در زمینه اقتصادی به مولد تبدیل شده و در برخی عرصه ها در حد کشورهای باسابقه در تولید درآمده است.
این استاد حوزه علمیه قم، بیان داشت: توزیع مربوط به شبکه نظام جمهوری اسلامی است که اگر بخواهیم از تولید داخلی حمایت کنیم باید توزیع خارجی کنترل شود؛ امروز متاسفانه مصنوعات خارجی با قیمت کم و کیفیت پائین، رقابت را از کالای ایرانی گرفته اند.
وی ادامه داد: ایجاد تعرفه و بهینه ساختن سیستم مالیاتی در قلمرو حمایت از تولید داخلی و محدودیت ورود کالای خارجی، می تواند وضعیت تولید در کشور را ارتقاء بخشد.
وی با اشاره به اینکه استفاده از تولید ملی به مصرف کننده بر می گردد که باید کالای داخلی را ترجیح دهد، گفت: برخی به دنبال خرید کالای خارجی هستند چون کلاس دارد و این را یک برتری می دانند.
این استاد حوزه علمیه با بیان اینکه مصرف با مسائل فرهنگی پیوند خورده است، گفت: متاسفانه افتخار به تولید خارجی رایج شده است و بسیاری از اجناس که در شبکه توزیع وجود دارد به دلیل جاذبه بیشتر، مارک های خارجی دارند.
وی گفت: با فرهنگ سازی قوی به این سمت برویم که افراد به دنبال تولید داخلی باشند که اگر این مهم محقق شود، خدمتی بزرگ به اقتصاد کشور کرده ایم.
معاون تبلیغ حوزه علمیه، گفت: باید سیستم استاندارد کشور و نظارت بر کیفیت تولیدات بسیار بالا رود تا مصنوعات داخلی با کیفیت تولید شود و مردم از خرید خود پشیمان نشوند.
وی تاکید کرد: مصرف کالای داخلی، خدمت به کشور، کارگران و سرمایه گذاران و تلاشی مهم در عرصه استقلال ملی است.
حجت الاسلام نبوی، بیان داشت: ما در اولیات اقتصادی در ابتدای انقلاب وابسته بودیم اما به مرور زمان با تقویت بنیه اقتصادی خویش توانستیم در شدیدترین تحریم ها که تحریم های فلج کننده نام داشتند و پیش بینی این بود که ایران درگیر مشکلات زیادی می شود، ایستادگی کنیم.
وی بیان داشت: با خودکفایی و عدم وابستگی اقتصادی، می توانیم در سیاست های بین الملل خیلی مستقل تر موضع گیری نماییم و سهمی بیشتر و جایگاهی بالاتر داشته باشیم.

www.hawzah.net

يکشنبه دوازدهم 6 1391 7:51 بعد از ظهر
X