معرفی وبلاگ
سلام:بازدیدکننده گرامی برای حمایت ازتولیدات داخلی حتی الامکان ازخریداجناس خارجی پرهیزکنیددراین وبلاگ سعی می شودراه کارهای مناسب برای تقویت نیروی تولیدی این مرزوبوم ارائه گرددایده های شماعزیزان راجهت به قدرت رسیدن تولیدات وطن پذیراهستیم دریغ نفرمایید باتشکرمدیروبلاگ
دسته
توليد ايراني-افتخار جهاني
آموزش طراحي قالب براي تبيان
حمايت ازاقتصاد،كاروتوليدملي
لينگ دوستان
لينگ دوستان
لينگ دوستان
لينگ دوستان
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 497887
تعداد نوشته ها : 163
تعداد نظرات : 7
 حمايت از توليد ملي  حمايت از توليد ملي

ما می توانیم


ذائقه ایرانی ، کالای ایرانی


تولید ملی
Rss
طراح قالب
GraphistThem273

همزمان با سالروز جاويد فتح خرمشهر 10 فروند شناور از نوع لندينگ گرافت، دوبه و يدك كش توليد سازمان صنايع دريايي وزارت دفاع به مشتريان تحويل و دو فروند شناور لندينگ گرافت با حضور سردار احمد وحيدي وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح به آب انداخته شد.

بدنه شناورهاي لندينگ‌ گرافت و روسازه آن از فولاد دريايي كه قابليت بارگيري و تخليه در مناطق فاقد اسكله و سواحل شني شيب‌دار را دارد از ويژگي‌هاي اين شناورها است.


همزمان با سالروز جاوید فتح خرمشهر 10 فروند شناور از نوع لندینگ گرافت، دوبه و یدک کش تولید سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع به مشتریان تحویل و دو فروند شناور لندینگ گرافت با حضور سردار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به آب انداخته شد.

بدنه شناورهای لندینگ‌ گرافت و روسازه آن از فولاد دریایی که قابلیت بارگیری و تخلیه در مناطق فاقد اسکله و سواحل شنی شیب‌دار را دارد از ویژگی‌های این شناورها است.

شناورهای یدک‌کش با قدرت 1200 اسب بخار قادر است علاوه بر یدک کشیدن انواع شناورها، پهلودهی به انواع کشتی‌ها در اسکله، اطفاع حریق در دریا و ساحل را انجام دهد.

شناورهای دوبه موتوردار هزار تنی نیز مجهز به سیستم‌های پیشرفته ناوبری و مخابرات و قابلیت حمل 750 تن بار را دارد.

www.maskoot.com

 

شنبه بیست و پنجم 6 1391 8:2 بعد از ظهر
X